söndag 5 februari 2012

Bryt ihop & gå vidare

Livet är bra tufft emellanåt. Vissa får gå igenom hårdare prövningar än andra.
De senaste åren har varit tuffa, med en massa jobbiga händelser. Ett tag trodde jag att det lugnat ner sig men så tog allt eld igen och återigen är det tungt och tufft. Många frågar mig hur jag orkar. Jag är stark som person och klarar det mesta. Men jag tillåter mig att bryta ihop och efter det kan jag gå vidare.
Använder bloggen till att ventilera, försöka att inte skriva så mycket om all skit som händer utan mer positiva inlägg, men ibland kommer de tråkiga inläggen så vill ni inte läsa så är det valfritt men jag hoppas ni stannar kvar!!

Smärta är oundvikligt, men lidandet är valfritt

2 kommentarer:

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...