söndag 30 december 2012

Dove Pure & Sensitive

Under några veckor har jag provat Doves nya hudlotion, Pure & Sensitive. Jag har fått chansen att testa detta då jag är en buzzador. Pure & Sensitive Body lotion är en rikt återfuktande hudlotion utan parfym och alkohol. Innehåller Doves unika formula Deep Care Complex som ger huden näring på djupet vilket resulterar i en långvarigt mjuk och len hud.
Jag har prövat denna på både mig och Liam eftersom både han och jag har känslig hud, speciellt nu på vintern. Jag har svårt att hitta en hudlotion för antingen kladdar de för mycket eller så luktar de skunk när de kommer i kontakt med min kropp. Men denna är verkligen en vinnare. Luktar ingenting, går ner på djupet och jag har sett en klar förbättring av min hud efter första veckan. Denna rekommenderar jag verkligen.

Dove Pure and sensitive är dermatologiskt testad, alkoholfri och parfymfri. Huden får den näring den behöver på djupet.

bilden lånad härifrån

Vill du också vara med och marknadsföra och testa nya produkter så rekommenderar jag dig att också bli en Buzzador. Det är superenkelt att gå med, och sen får du erbjudanden om olika kampanjer som du själv får välja om du vill delta i eller inte. Om du vill delta i en kampanj och kommer med, så får du hem en produkt som du och dina vänner ska testa, och sen avlägger du en enkel rapport om hur det gått.
Läs mer om hur det går till genom att klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...