onsdag 2 maj 2012

Liten blir stor

Tänk vad tiden går fort, på söndag blir lilleman 2 år! Tyckte det var nyss han föddes och ett tag inbillade jag mig att vi skulle fira hans 1 års dag.

Liam visar hur stark han är

Man kan ha 2 nappar i munnen samtidigt

Vid beslutångest funkar det även att dricka välling och vatten samtidigt...

Mamma, jag kan själv...

Mamma, titta vad duktig jag är...

Pyjamasbyxor på huvudet och pyjamaströjan på benen... Kan själv hette det eller :D

Kör bil med pappa

På väg ner till vattnet, vårat förråd skymtar i bakgrunden


Liam hittar en lite plastbåt som hänger på båthuset
  En liten kompensation för min frånvara hihi...
Kramar till er alla

2 kommentarer:

  1. Alldeles för fort går det. Liam e en riktig liten goding! Fick han pyjamasen rätt till slut? Utan vuxen hjälp?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack<3! Nja han fick faktiskt en hjälpande hand på slutet...

      Radera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...