onsdag 2 maj 2012

Visar mitt rätta jag...

Nu när jag inte längre är alldeles ny på jobbet börjar mitt rätta jag visa sig och Colorama börjar inse att det kan bli en dyr resa att ha en klumpeduns som anställd.
I måndags så råkade jag i all hast dra pall lyften över foten, kände hur det börja pulsera. När kunde hade gått smet jag in i omklädningsrummet, tog av mig skon och pillade lös strumpan ur såret. Plåstrade om tån som blödde och haltade ut i butiken.
Stunden senare slog jag huvudet i en järnbalk...
....det var då de insåg att jag är en riktig klumpeduns.

Glad  att det var hemma och inte på jobbet som spisen attackerade min tumme och efterlämnade sig ett blödande sår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...