måndag 4 mars 2013

Sjukstuga

Ursäkta min frånvaro, men är inne på 3 veckans sjukstuga. Vi har legat dåliga allihopa. Jag kände mig piggare och var tillbaka till jobbet i torsdags men när jag jobbade i lördags kände jag mig så mycket sämre.
Insåg att jag fått bihåleinflammation så jag köpte kortisonspray. Men sen kom öronvärken som ett brev på posten. Nu förstår jag varför barn skriker rakt ut när de får öroninflammation. Inte många timmars sömn natten mellan lördagen och söndagen. Det kändes som om jag skulle föda barn genom örat, men det var sjukt skönt när det gick hål på trumhinnan och vätskan rann ut. Men blev en tur till vårdcentralen på söndagen och jag fick pencillin utskrivet. Eftersom jag har granulocytopeni så kan inte min kropp ta hand om bakterieinfektioner så jag är glad att de skrev ut pencillin.
Vill tillbaka till jobbet, enormt trött på att vara hemma och sjuk. Men jag fick order om att stanna hemma åtminstone imorgon också. Jag är ju som sagt inte bra på att lyssna på min kropp...

I vilket fall som helst så har allt vad dator heter hamnat vid sidan om.
Likaså den nya sidan, men kika gärna in på grafitochrosor blogspot com. Inte klar med den ännu men en bit på vägen iallafall

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...