söndag 19 juli 2009

Svarar på K´s Juli Lista

Favoritskor: Gympadojjor eller finstövlar när jag bestämmer mig för att vara lite kvinnlig
Sista fyllan: Midsommar
Pub, bar eller klubb: Pub
Senaste förhållande: Mitt nuvarande
Bästa barnbok: Skattkammarön
Bästa barnfilm: Silver Fang (kanske inte direkt en barnfilm, men såg den mycket när jag var mindre)
Gör först på morgonen: Går på toa och sen ut på promenad med dogsen, sen duschen!
Gör sist på kvällen: Bökar runt i sängen och försöker få fason på mina bångstyriga kuddar
Sämsta dejt: När killen bad mig dra för att han inte fick det han ville....
Fredrik Reinfeldt: Bättre än Hitler iallafall...
Mona Sahlin: Nä fy katten
Blondin eller brunett: Blondin med huvudet på skaft
Pojknamn: Viggo, Pontus...
Flicknamn: Nellie, Olivia
Dialekt: En salig blandning mellan dalmål, småländska, lite värmlänska och en släng av älvdalska
Mat: Kräsen till tusen, men det mesta ovan vattenytan som inte är "äckligt". Älskar asiatisk mat
Tecknad figur jag är mest lik: Janne Långben om man får tro min sambo (han syftar på klumpigheten säger han efter några blickar från mig haha)
Sport: Innan olyckan var det rodd, kickboxning, fotboll, ridning, rodd & styrketräning. Nu efter olyckan är det promenader, cykling och meditiation.
Veckodag: Fredagar
Glassmak: Alla sorters sorber
Irritationsobjekt: Människor som ställer sig innan för dörrarna på mataffären för att prata med en bekant. Ytliga och falska människor
Litar på: Inte många människor
Husdjur: Två katter, två hundar och dammråttan Rutger
Senaste kyss: Var nog morgonpussen
Piercing: Japp, tungan men absolut ingen annanstans
Bil: Volvo V40 men drömmer om en Mustang.....mmmm
Dryck: Saft, vatten, kaffe & vin

1 kommentar:

  1. Dej kan man lita på :)
    Ha en bra dag vännen!
    Kram K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...