söndag 28 augusti 2011

Halvdöd igår, heldöd idag..

Igår jobbade jag för första gången på 1 1/5 år. Det roligaste jobbet någonsin, men gissa om jag var slut när jag kom hem. Åkte hemifrån när klockan var 7:15 och var hemma igen kl 20. Men så kul som jag hade under de 10 timmarna jag jobbade har jag aldrig haft på ett jobb. Hoppas att det blir fler tillfällen. Jobbade som eventpersonal och demostrerade Tassimo kaffemaskiner. Äntligen ett jobb där inte min mundiarré och förmåga att prata för fort inte var negativt. Var visserligen bara ett tillfällig jobb, men det ger mer än jag fått de senaste 2 månaderna. Har liksom inte fått någon akassa sen jag blev arbetslös, så det känns skönt att veta att det kommer in något nästa månad iaf.
Idag har jag så ont i nacken och ryggen att jag bara vill gråta. Min whiplash gjorde sig mer påmind igår, men idag är det betydligt värre. Plus att jag har träningsvärk i munnen och tungan hahaha.
Nä nu ska jag fortsätta på hemsidan så den kommer ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...