torsdag 18 augusti 2011

I min hjärna härjar en massa kreativiet

men orken finns inte... Blir rastlös och frustrerad för att jag inte får utlopp för kreativiten. Under dagen när mitt älskade vilddjur härjar i 1200 så riktigt längtar jag till en stund för mig själv så jag kan börja med de tavlor som växer som idéer i mitt huvud, de inredningsdetaljer som jag vill göra som sedan ska ut på hemsidan, de nattygsbord som jag vill göra till sovrummet. Men när jag äntligen får lite tid för mig själv är energin helt bortblåst. Orkar ingenting längre.
Mitt mål är att hemsidan ska vara publicerad 1 september och till dem som ska få förhandstitta ska få göra det några dagar innan. Men jisses finner ingen ork till att få den i ordning. Men jag måste.
Så när inbjudningarna till hemsidan skickats ut till er som vill ha en förhandstitt, så lägger jag upp länken här några dagar senare. Håll till tåls så kommer den snart. Hoppas att den blir uppskattad så jag kan vara stolt

1 kommentar:

  1. Ser fram emot att se dina alster :) Ska du göra en webbshop också???
    Kram K -sugen på fårulls-hästisarna... :)

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...