söndag 26 augusti 2012

Update i bilder

Dålig på att uppdatera...sorry. Men här kommer några bilder iallafall
Hvila Gårdens dalahästar

Hvila Gårdens vingar och hjärtan

När man inte får sin vilja genom kryper man under mattan och surar

Nere vid badstranden

Cafe latte hazelnöt...mumma!!
Fikar på waynes

Full energi redan på morgonen. Önskar jag också hade samma energi

Krabban är hel
...men inte nu längre. HUR gör man nu???

Vill inte sova middag, är en stor pojke och gömmer mig i kojan

Sytt lite pippi-fåglar.
Lite översvämning har vi hunnit med

Tänk att mina orkidéer blommar igen

Liten är sjuk. En massa mystid
Jobb-outfit

En hög med sovande ank-och andungar

Min prins

Mini-makeover av gästtoalett. Före-bilder längst ner till höger

Grabbarna Bus hoppar loss
Softar i en kuddhög

Följ mig på Instagram!!
Hvilagarden heter jag

1 kommentar:

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...