måndag 5 november 2012

Rostig gnisslande dressin

För några år sedan var jag landstingets försöksperson för att bota nästäppa då jag ofta visslar genom näsan.
Vi som blev utvalda fick dra en lott och på den stod det spray eller operation.
På min lott stod det operation. Ett enkelt ingrepp sa de som utfördes under lokalbedövning.
När de kan karvat i en av mina näsmusslor, eller vad det nu heter, så insåg de att mina näsgångar var alldeles för trånga så de bestämmer sig hux flux för att borra så de vidgades. Så där låg jag vaken, med en borrmaskin upptryckt i näsan. Mindre skönt kan jag lova. Kommer inte att göra om det...
Blev jag bättre?? Nänä jag visslar fortfarande genom näsan.

Mannen sitter och ser på film när han plötsligt säger åt mig att sluta vissla med näsan.
Sen skrattar han och säger förlåt, jag trodde det var du, men det var visst dressinen på tvn som lät...
....vad säger man?!? TACK??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...