måndag 26 november 2012

Varför ska det vara så himla svårt att ta sig upp en måndag morgon??
Måndagar måste ju vara veckans jobbigaste dag. Men denna veckan startade bättre än förra veckans om startade med en magtömning för lillprinsen och en parkeringsbot för mig.

Hoppas denna vecka går fort, jobbar hela veckan, pinade genom dagen med magsmärtor och huvudvärk. Trots värktabletter släpper inte huvudvärken så det blir sängen för mig snart.

Blir arbetslös om ca 1 månad och funderar hit o dit på vad jag ska göra. Kanske nu jag ska göra slag i saken och starta eget. Funkar det inte så har jag i alla fall prövat och funkar det räcker det kanske inte för att jag ska kunna leva på men ger kanske en liten extra inkomst i alla fall.
För det känns som det håller på och lossnar, så med mer o bättre marknadsföring kan det kanske gå.

Populärast denna månad har varit dalmas och dalkulla tavlorna, 3 st har skickats och 3 till ska iväg bara jag fått leverans av pannåerna jag beställt.

Hvila Gårdens dalmas och dalkulla tavla.
Läs mer om de här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...