söndag 6 december 2009

Söndag igen...

Man hinner knappt blinka förrens en vecka har gått!
Helgen som varit har vi tillbringat tiden hos Anna & hennes amstaff töser. Hade en jätte mysig helg, hundarna är helt slut, ligger och sover sen 3 timmar tillbaks. Verkar som det tar på deras krafter att träffa andra hundar och åka bil på 4 timmar.

Vi hade tänkt julhandla i Birsta, men blev inte så. Handlade ett nytt överkast till vårat sovrum.

Till veckan hade vi tänkt börja med Linus nya rum, hans ska få ta över gästrummet. Ska göra en väggmålning till honom. . Sen får vi ta Simons rum veckan efter. Han har visat en tapet som han vill ha, riktigt snygg. Men ska luska lite o höra om han verkligen vill ha den eller om han vill ha något annat. Ska försöka få till båda rummen innan jul, så det blir en extra julklapp till gosisarna.

Nä nu ska jag gå o lägga mig, resan har tagit på min nacke. Ont som f*n....

Kramar

2 kommentarer:

  1. Tjena! :)
    Ja det ska jag hälsa honom,tack! :)
    Jag har köpt grejerna på internet, Furutorp i Rättvik och Adding lifestyle eller vad det nu heter ;) (gamla duka) i Mora osv. =)
    Kom gärna å hälsa på sen när Patrik är frisk! =) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja men just jag glömde svara på din fråga...nej han har inte blivit testad utan de tyckte att det lät det eftersom han har tok ont i kroppen och hög feber men inget annat! Kram igen!

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...