torsdag 16 juni 2011

Nya tavlor

Nu har jag äntligen fått tummen ur och delar med mig av tavlor som jag gjort det senaste halvåret. Dock har jag någon till, men hann aldrig ta kort på den innan den såldes, men bara jag fått en bild av den så kommer den ut här den med.


Ordtavla
Färgen på texten är jämn irl, men ljuset påverkar det hela.


Dalahästar...

...ur en annan vinkel.
hemma hänger de dock lodrätt



Modesty x 3

den till vänster gjorde jag 2009, men i dec 2010 fick hon sällskap av två till


Modesty


Modesty


Jenny & Ingela


Bröderna Berglund

1 kommentar:

  1. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, du är såååå begåvad!!!!! Fantastiska tavlor!!!!!!
    Tavlan "Bröderna Berglund" får jättemycket beröm av alla som kommer hit :))
    Jag vill köpa dalahästarna sen.
    KRAM!
    /K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...