torsdag 13 oktober 2011

Anledningen till min frånvaro

...är att mitt pansar från omvärlden håller på och rasar. Försöker hålla modet och styrkan uppe, men den sista tiden har jag varit ett vrak. Det senaste 1 1/2 åren har varit tuffa och jag har hela tiden varit stark, men nu verkar det som om allt kommer ifatt och jag sakta börjar inse vad som hänt. Sen gjorde inte det senaste besöket på akuten saken bättre. Det enda jag vet nu är att jag ska till läkaren nu i november för en ny undersökning och att de då ska ta ställning till om det är akutellt med en operation eller inte. Vill inte opereras igen, med tanke på hur dåligt jag mådde efter förra operationen. Men samtidigt vill jag inte må dåligt och ha ont. Det påverkar ju allt. Men försöker inte att tänka på det, spekulera för mycket. Jag får ju snart svar och då får jag antingen andas ut eller acceptera situationen.
Men jag tycker att det borde vara slut snart på allt elände som sker runt omkring. Pallar snart inte med mer, snart tar min styrka slut...

3 kommentarer:

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...