måndag 10 oktober 2011

Efterlysning på goda råd!

Liam växer så det knakar och håller en sysselsatt från tidig morgon till kväll. Nu har den lilla äventyraren lärt sig att klättra över spjälsängen. Har än så länge lyckats hinna med i tid innan han kommit över helt. Men framför mig ser jag bara hur han ramlar ner i golvet och slår sig illa. Planen är att försöka få bort några spjälor i fotänden så han kan krypa ut där, men utan att såga sönder sängen, men om det inte fungerar så vill jag gärna ha goda råd från er kära läsare om hur ni gjorde när ert/era barn började klättra över spjälsängen.
Tacksam för svar!
Kramar

1 kommentar:

  1. Byta till vanlig säng? :)
    Hej gummaan!
    Jag har inte fått in mina kontakter till mob och hr därför inte ditt nr! :/ Du får gärna komma å kakla det sista när du kan :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...