fredag 21 oktober 2011

Helgen som var...

Var jag hem till underbaraste K och hennes fina familj! Hon hade ordnat med en mini-seans hemma. Första gången som jag var på en seans, men definitivt inte den sista. Även fast jag tror på andar och energi, you name it, så är jag ändå skeptisk.
När seansen började kunde jag inget annat än häpna. När min morfar kom och Anette började förmedla det han ville säga, kunde jag inget annat än gråta och le. Helt ofattbart, det hon sa stämde helt och hållet. Blev så fascinerad att jag har planer på att samla ihop vänner och bjuda hit henne.

4 kommentarer:

  1. låter spännande! hur fungerar det? pratar man med dom som har gått bort eller?! // AnnSofie

    SvaraRadera
  2. åh det var så rörande när du fick din hälsning! Det var en toppenkväll! Synd att du hade så bråttom dagen efter. Saknade dig då.
    Kram och tack för att du kom!!!
    /K

    SvaraRadera
  3. Det var så roligt att träffa dig! Önskar dig all lycka och att allt kommer att ordna sig. Visst sa han (din morfar) att du inte skulle oroa dig...
    Jag upptäckte just att jag är den 10000 besökaren! Det känns som en vinst på lotteriet! KRAM/Inger H

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...