söndag 22 januari 2012

Andliga böcker mm

Har fortfarande lite böcker kvar efter att ha sålt iväg en del av dem. Så här kommer en lista av dem som är kvar:

Ljus mot själens mörker - Norman E Rosenthal 40 kr
Magiska stenar - Cassandra Eason 50 kr
Den helande jordens gåvor - Cassandra Eason 50 kr
Kristallernas kraft - Cassandra Eason 50 kr
Runor - Cassandra Eason 50 kr
Avancerad magi - Cassandra Eason 50 kr
Kommunicera med djur - Arthur Myers 40 kr
Oceans oracle + kort - Michelle Hanson 40 kr
Lilla kristallhäftet - Ylva Trollsveden 30 kr
Magi - Dénis Lindbohm 40 kr
Gåtfullt 40 kr
Anam Cara - John O´Donohue 40 kr
Siarkonstens historia - Joseph & Annick Dessuart 20 kr
Naturväsen, reinkarnation & gränsvärldar - Bert Yogson 30 kr
Upplysningens ABC - OSHO 40 kr
Celtic Magic - D.J Conway 30 kr
Handtydning - Lori Reid 40 kr
Den levande gudinnan - Petra Junus 40 kr
Magi - Nicola de Pulford 40 kr
Kabbala - Will Parfitt 30 kr
Numerologi - Rodford Barrat 40 kr
Feng Shui - Man-Ho Kwok & Joanne O´Brien 40 kr
Häxans handbok - Kithara 30 kr
Lilla pendelboken - Pehr Trollsveden 30 kr

Vår krassliga kropp 20 kr
Sole Survivor - Dean Koontz 40 kr
Vinden är min mor - Bear Heart & Molly Larkin 40 kr

Anledningen till varför jag säljer dem är för att jag inte har någon bokhylla och dessa ligger bara nerpackade i en kartong. Tycker därför att det är bättre att sälja dem så de kommer till nytta.
Maila mig på livingbylexxi@yahoo.se
Är ni intresserade av flera böcker kan jag ge er ett paketpris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...