fredag 18 juni 2010

Fredag

Insett att det går alldeles för lång tid mellan inläggen, vet liksom inte vart tiden tar vägen.
Var gång jag sätter mig vid datorn vaknar lillprinsen & är hungrig. Taskig planering av mig kanske, eller rättare sagt ingen planering alls. Just nu ligger han & knorrar här brevid, på väg att vakna. Så det blir ett kort inlägg.
Inte hänt så mycket under denna vecka, iallafall inget utöver det vanliga.
Läkarbesök på BVC med Liam, allt såg bra ut och han väger nu 5070 gram, 57.4 cm lång.
Köpte ny bil i onsdags, lägger in bild på den när den är tvättad. Gamla bilen ska säljas, gamla & gamla den är faktiskt nyare än den nya...
Idag har jag haft fin besök av Lotta, Patrik, Noah & Alicia! Tusen tack för en supertrevlig dag & tusen tack för de fina kläderna!
Simon, Liam & Linus
Vi med våra prinsar


5 kommentarer:

  1. så underbara bilder! Du ser mycket fräsh ut tycker jag (japp har nog glomt hur man stavar det ordet).
    JAg lover, du kommer kanna dej mindre "degig" med tiden:)JAg gillar inte de mammor som springer med barnvagn...for hurtigt for mej:)

    SvaraRadera
  2. Hehe det ser ut som Liam ger Simon en uppercut!

    SvaraRadera
  3. Hej Erika! Skönt att vi tycker lika ang hurtiga mammor så jag slipper känna mig lat :D.
    Tack för dina värmade ord, blev genast mycket gladare!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken fin familj :) Hoppas vi kan ses nån dag...vore skoj...
    Hojta till om du har vägarna förbi rättvik :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...