tisdag 1 juni 2010

Mina underbara vänner!

När min dag känns tung o grå, så är det alltid någon av er där med erat ljus och livar upp mig.
Igår fick jag ett paket på posten, från min barndomsvän Erika i Texas. Min äldsta vän, som funnits vid min sida, i vått som torrt. Även fast avståndet är långt och det går år mellan gångerna vi ses, så finns hon alltid i mina tankar. Det räckte med att jag såg att det var från henne gjorde mig på glatt humör!
Paketet innehöll en haklapp - perfekt till prinsen som äter med hela kroppen, ett par mjuka skor - som han ska få ta sina första steg med, ett amningstäcke - perfekt då jag tillhör en av dem som inte gärna flashar med tuttarna här och där.

Idag var jag bort till Naddis och tog en morgonkaffe, nåja klockan hann nästan bli 11 innan vi kom dit. Men jag hade inte druckit något kaffe innan. Satt där och bubblade tills det var dags för henne att jobba. Naddis är en toppen vän och hon är solstrålen i mitt liv. Hon lyser alltid upp min dag. Väl hemma plockar jag in posten och ser att jag fått en avi.
Efter amning o blöjbyte åker jag till ICA och handlar o hämtar ut paketet. Paketet är från Petra, en underbar vän, som trots att vi ses alldeles för sällan finns där och ställer upp. Hon tar fram de bästa sidorna hos mig och det bästa av allt, mitt barnasinne. Så kul att släppa alla måsten och spärrar och bara ha kul!! I paketet från henne är en helt underbar blyertsteckning på Liam. Så otroligt vacker. Lägger ut den på bloggen om jag får tillåtelse.

Till ALLA mina vänner, även NI som inte nämns idag,
ska veta att ni betyder så mycket för mig & jag är glad att få ha er som vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...