fredag 13 augusti 2010

Bokälskare SE HIT!

Älskar böcker, men problemet är att jag har för många och för liten plats att förvara dem på.
Så jag har bestämt mig för att sälja iväg en del av samlingen. Då jag läser dem en gång och sen läggs de i kartong.
Priset är givetvis förhandlingsbart.

  1. Vinden är min mor - Bear Heart & Molly Larkin 40 kr
  2. Kabbala - Will Parfitt 30 kr
  3. Konsten att skriva automatisk skrift - Edain McCoy 50 kr
  4. Ocen Oracle - Michelle Hanson inkl ask med snäckkort 50 kr
  5. Stora Boken om magi - Cassandra Eason 50 kr
  6. En Wiccas handbok - Jennifer Hunter 20 kr
  7. Celtic Magic - D.J Conway 20 kr
  8. Kommunicera med djur - Arthur Myers 40 kr
  9. Handtydning - Lori Reid 40 kr
  10. Själens visdom - Gary Zukav & Linda Francis 50 kr
  11. Vår krassliga kropp + liten medicinsk ordbok 20 kr
  12. Stora boken om änglar - Cassandra Eason 50 kr
  13. Moder jords gömda krafter - Cassandra Eason 50 kr
  14. Den helande jordens gåvor - Cassandra Eason 50 kr
  15. Stora boken om naturväsen - Cassandra Eason 50 kr
  16. Tidigare liv, karma & själsfränder - Ylva Trollstierna 40 kr
  17. Stora boken om kraftdjur inkl ask med Dagens kraftdjur - Cassandra Eason 50 kr
  18. Stora boken om andliga guider - Cassandra Eason 50 kr
  19. Hur man får kontakt med andevärlden - Cassandra Eason 50 kr
  20. Upplysningens ABC - en andlig uppslagsbok 30 kr
  21. Numerologi - Rodford Barrat 30 kr
  22. Läk dig själv - Hanne Knutsson, Monica Nicou & Helena Broander of Winklerfelt 40 kr
  23. Auran, hur man ser den på 60 sekunder - Mark Smith 30 kr
  24. Stora boken om feng shui - Cassandra Eason 50 kr
Är ni intresserade så skriv en kommentar eller maila mig på livingbylexxi@yahoo.se

1 kommentar:

  1. Hej (igen)!

    Mailade dig igår,
    vet inte om mailadressen är aktiv.

    Jag är intresserad av dina böcker av Cassandra Eason, framför allt Stora boken om andliga guider.

    Du får gärna göra ett paketpris på hennes böcker :)

    Mvh

    Paula Sahlström
    paula.sahlstroem@hotmail.com

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...