torsdag 5 augusti 2010

Dagens...

...klumpighet!

Idag när Madde & Jenny kom så kilade jag ner snabbt i källaren för att sätta igång en maskin med tvätt. Tar med mig mobilen, för jag tänkte ringa ett samtal lite snabbt. Lägger den i tvättkorgen under tiden som jag springer ner för trappan.
Väl nere, tar jag en hög med tvätt å slänger in allt i maskinen å kör igång maskinen. När jag sedan på vägen upp kommer på att jag skulle ringa, så börjar jag leta i tvättkorgen - den är TOM!! letar genom mina fickor, överallt! Inser att mobilen ligger i tvättmaskinen... I TVÄTTMASKINEN!! Min jubelidiot! Slänger mig på on/off knappen å tack å lov så fungerar mobilen efter några timmars torkning..., den hade inte utsatts för så mycket vatten men är lite trögare än vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...