lördag 18 december 2010

Julhandling

Upp tidigt imorse, tog oss till Falun, lämnade Liam hos sin underbara mormor. Sen blev det julhandling. Hittade dock inte allt, trots att vi avverkade både Falun & Blge. Men det gick undan, eftersom B skulle vara borta under kvällen. Blev en ny julgran, eftersom den gamla hade gjort sitt. Japp kör med plastgran - fast jag föredrar äkta vara. Men eftersom äkta granar oftast innehåller äckliga-päckliga insekter vill jag inte ha någon, är extremt allergisk mot insekter :P.
Är klar med nästan alla julklappar, har nån enstaka kvar att fixa, men det fixar jag till veckan...så tidigt som möjligt hoppas jag på, så man slipper trängas med alla andra som är ute i sista minuten. Bortsett från allas julklappar så köpte vi några till oss själva. Lite nya handdukar, en jacka till mig, då min gamla knappt hade en hel sömn, parfym till B. Var in på bolaget, skulle bara handla vin till mamma, men råkade bli lite till oss också. Min vinare ska jag öppna den dagen jag slutar amma och då, då ska jag njuta!

Liam hade hållt låda för mamma hela dagen, krypit runt på upptäcksfärd i hela lägenheten, stått lull en liten stund, ätit lunch för att sedan somna på en gång o mormor med för den delen. Vaknade alldeles lagom tills dess att vi kom tillbaks.

Sen hem, fick besök av F&P, de tog en snabb fika innan de for vidare. B åkte till Orsa och Liam höll mig sysselsatt genom att fara fram med gåstolen. In i hundarna, in i mig, in i allt. Denna gåstol är helt underbar och han älskar den som bara den. Måste gömma den när han ska äta mat annars kan han inte äta. Bilder kommer bara jag hittar kamerasladden.

Nu ska jag ge hundarna mat för att sedan hoppa ner i en alldeles för stor säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...