onsdag 8 december 2010

Utmanad

Nu när internet äntligen kommit, såg jag att min älskade bror (http://www.luttsson.blogg.se/) utmanat mig

4 matprogram jag gärna tittar på

Halv åtta hos mig
Hells kitchen.
Jamie Oliver.
Leila bakar

4 saker jag ätit idag

Yoghurt
Budapeststubbe
Prinskorv
å en pepparkaka, så jag blir snäll

4 smaker jag längtar efter

Rödvin
Vit choklad
Vitlökssalami
Filé Migon black & white

4 saker på önskelistan

att jag hade 15 kg mindre valspäck att bära runt på
en dag utan värk
en varm och mysig filt att mysa under då temperaturen ute envisas med att vara superkall
en flaska rödvin

4 smaker jag avskyr

Piggelin - ung o dum, drack lite för mycke piggelindrinkar, så nu klarar jag inte av det
Hundarnas anala gaser - jösses, man kan spy för mindre
Hårspray - smakar inte gott när de kommer in i munnen inte
Inälvor - aldrig smakat men bara tanken får min mage att vända sig

4 bloggar med "intressant" innehåll som jag vill utmana

Hmm....
Linda R
Rina K
Tindra Tro
Lotta J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...