torsdag 9 december 2010

Njuter av tystnaden

Sitter i soffan, tar en lugn kväll. Orkar helt enkelt inte plocka en kartong till. Spyr snart kartonger, drömmer mardrömmar om kartonger snart! Hur kan man samla på sig så mycket saker. Ser liksom ingen ände. Just nu saknar jag en källare där man kan stoppa alla-bra-att-ha-saker hihi!

Glad att min mormor är här och att jag får mycket hjälp av J för annars hade jag inte hunnit med något då Liam kryper för fullt och reser upp och tror att han kan gå o släpper det han håller i. Vilket resulterar i en himla massa fall, en del bulor och några blåmärken. De gånger som jag ser att han inte slog sig alltför illa försöker jag inte trösta för mycket utan istället avleda hans gråt. Men det är jobbigt kan jag lova.

Ska bara tiden räcker till, fota lite - både på hus o bebis och dela med mig till er.

Just nu längtar jag efter en dusch, men kan inte använda vårat vatten på 24 h så jag får hålla mig borta från folksamlingar tills imorgonkväll. Nä då, får tvätta av mig i det vatten som vi hämtat från gamla huset. Inte varmt precis men bättre än inget.

Ha det gott folk, nu ska jag krypa ner i sängen.
Godnatt kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...