tisdag 9 juni 2009

Rådlös

Känner mig så rådlös och vilsen just nu. Vet inte om det är febern som ställer till det för mig. Men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Var så säker igår på att jag vill sälja, men nu vet jag inte om jag vill eller inte. Huset i Orsa gick klart bort, visst det var charmigt och så men så mycket att göra, skulle bli för dyrt. Frågan är om drömhuset kommer att dyka upp eller inte. Är det bättre att bo kvar här och renovera upp det och bo tills vi vet vad vi ska ta vägen, eller är det bäst att sälja innan vi längre ner pengar på dyra renoveringar? Snälla kom med goda råd. Vet varken ut eller in längre...

Är hemma från jobbet idag, fick feber igår kväll. Lägre temp idag men mår som ett r*vhål. Ont i huvudet, feber, ont i nacken, ont bakåt njurarna & tandvärk. Kan det bli bättre?! Usch jag låter som en karl nästan.

Lägger in en bild från helgen med alla hundar. Så himla kul att se alla hundar bara springa runt och ha kul. Lilla Zelda är bara för sööt. Hade god lust att stoppa henne under tröjan och smyga med henne i bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...