fredag 28 maj 2010

Mötet med en modig...

...MUS!!

Benke satte ut Boss i linan, gick ner mot syrénbuskarna. Får syn på Walle (vår hankatt) som ligger där och sover, börjar prata med honom och sträcker ner handen för att klappa honom. Walle är på väg att resa sig och stryka sig mot handen. DÅ kommer en mus i 150 km/h, springer mitt mellan Benke & Walle. Benke hoppar undan och undrar va F*N var det där. Walle skiner upp och sätter av efter musen. Boss som ser Walle jaga musen och även han vill vara med. Men tyvärr sätter linan P för det.

1 kommentar:

  1. Vilket uppvaknande för katten... =)
    Jag vill att ni skickar in en bebisbild till tidningen om ni inte blivit fotade på BB? Du kan skicka till min mail så fixar jag det.
    Kram
    K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...