fredag 24 september 2010

Detta är jag!

Lagade mat ikväll åt oss. Gjorde ugnsbakade potatishalvor och grönsaker. Sätter på ugnen, stoppar in potatisen och grönsakerna när ugnen är klar. När 10 minuter har gott ska jag ta o kolla till potatisen. Men potatisen har rymt!! Letar överallt efter den. En stor plåt med potatis kan ju inte bara försvinna. Letar och letar, finner den till slut, i DISKMASKINEN!! Bra där!

Efter maten åkte jag in till orsa för att hämta lite saker. Som ni vet så spöregnar det ute. Sitter i bilen, poppar musik och sjunger för fullt. Efter ett tag börjar jag känna att det börjar bli lite blött i bilen. Misstänker att nån ruta är nere. Men så var icke fallet. Nåja sjunger vidare och det kommer bara in mer vatten. Till slut kommer jag på det, takluckan är ju öppen!! Så framsätet är lite blött då då. Eftersom jag inte har hört att den varit öppen, så drar jag slutsatsen att mina öron slog dövörat till när jag började sjunga. Precis som alla andra gör, om de inte klagar vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...