torsdag 30 september 2010

Sensodyne rapid


Jag har fått äran att Buzza på sensodynes nya tandkräm Rapid.
Rapid är den nya, snabbverkande tandkrämen från Sensodyne. Denna tandkräm ger omedelbar lindring genom att skapa blockerande pluggar på ex blottande tandhalsar o deras dentinkanaler. De lovar att vid användning två gånger dagligen bygger upp ett långvarigt skydd mot ilningar. Genom att gnida en liten mängd tandkräm på sina känsliga tandhalsar kan du testa denna underbara tandkräm. Gnid i 60 sek och pröva seda om du upplever något obehag eller smärta när du dricker varmt eller kallt.

Jag har testat denna tandkräm i nån vecka nu och Nu vet jag att reklamen är sann. För jag har lidit av ilningar de senaste månaderna och denna tandkräm gör susen.
Kan verkligen rekommendera denna.

Tack Buzzador för att jag fick vara med på denna Buzzning.
Kontakta mig om du också vill bli en buzzador och få chansen att prova nya produkter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...