måndag 20 september 2010

En ny vecka

Imorse var det besök på BVC som gällde. Pratade om min granulocytopeni, ev ska Liam utredas för det med, men först ska läkaren utreda mig först. Iaf så är Liam 18 veckor, vägde 8100 gram, och är 68 cm lång. Min STORA kille :)

Mitt på dagen kom Jenny, Madde & Ingela och hjälpte mig med städningen. Tack tjejer! Guld värt! Mormor & Mommo kom förbi på en blixtvisit mitt i kaoset. Men ur kaoset blev ett välstädat hem :)
Mäklaren kom idag och fotade huset och pratade om försäljningen. Kan inte fatta att det verkligen bär av nu...Så denna vecka ska det röjas i källaren, blanda det med föräldragrupp, besiktning av det nya huset, begravning och besök från sthlm.

Var upp till Amberg å hämtade släpvagnen, imorgon kommer Micke & Jim och hjälper oss att röja. Ska ut till huset en sväng imorgon och gå genom det en gång till innan besiktningen på ons.

Nä nu ska jag bädda rent i sängen.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...