måndag 25 oktober 2010

Bildbomb!!

Tömde idag mobilen på bilder! Bjussar på en del av dem, men först ska jag dra fram prinsen som nu åkt in under soffan....

Han har nämligen kommit på hur man kan ta sig framåt, genom att åka baklänges. Sen några dagar tillbaka står han på alla fyra och gungar...så duktig min lilleman är. Så kul att se framstegen han gör!


så här kan man finna barnen på morgonen...

.... å så här kan man finna hunden när man kommer hem

Den 5 maj, dvs dagen innan...

...den 6 maj, Liam 1 h gammal.

Blivande studentkort ?!

Björnligan!!

My Love!

Snyggaste nappen!!

Linda & Liam

Denna äckliga figur dök upp i stugan, ca 1 dm lång o tjock som ett finger

Liam m kusin Micke

Puss på dig min Prins!

Linus har klätt ut Simons "Lilla" Nalle

Nadja, Liam & Jason myser i solskenet

Håller på och lär mig busvissla efter tjejer!

Diezel myser m min mormor

ibland blir huvudet för tungt...

Linus & Liam

...ibland får man hångla!

Spegeln är jätte rolig.
Jenny & Liam
Liam lite chockad över mammas nya hårfärg.
nya lekmattan
gott m majskrok

1 kommentar:

  1. :) Häääärliga kort! Hunden på bordet eller Liams studentkort var ju bara BÄST! :))
    Kramis!
    /K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...