onsdag 20 oktober 2010

Bodil tycker inte om mig...

Han har försökt ha ihjäl mig 2 gånger idag. Antar att anledningen är hans diet. Han har fått nog och därmed kommit fram till att han måste häva ihjäl den hand som föder honom så att han sen kan få så mycket mat han vill...

Första gången, så kom han emot mig i 570 km/h, Liam sitter i babysittern bakom mig. Inser att jag måste stoppa honom, så han inte springer in i Lilleman. Emot mig kommer en liten Boss på en så där 34 kg i full kareta, jag ställer upp mig som en målvakt för att inte släppa förbi honom. Krocken är ett faktum. Jag slungas ner i golvet av denna missil med ett brak, Bodil fortsätter sin färd, möter min blick och innan jag hunnit sakt A så slänger sig Bosse ner på rygg och visar underläge och tittar på mig med sina vackra ögon... Hade jag varit Agda 80 år hade jag vid denna stund legat på lasarettet för att få en ny höftled. Men tack vare graviditeten och en massa choklad så hade jag stötdämpning. Men arg var jag, Bosse skämdes och Liam satt med stora förvånade ögon. Diez som i köket blivit vittne till det hela, satt under köksbordet. Antar att han tog skydd för tryckvågen...
Men Bodils sätt att visa underläge och be om ursäkt visade sig bara vara fejkad. En stund senare, när jag är på väg ut med hundarna så slår han till igen. På översta trappsteget, ställer ha sig fint brevid mig, konstigt tycker jag och tar ett kliv fram. Vad jag inte visste var att han ställt sig på mitt byxben. Resultatet blev att jag ramlar framstupa ner för trappen...med byxorna nere vid anklarna. PINSAMT!!
Här har vi den vackra Boss aka Bodil som vill sluta med sin Diet

1 kommentar:

  1. Heter han Bodil nu? :)
    Ramlar ut ur huset utan byxor??? Hahahahahaha
    Grannarna kommer att få tråkigt när ni flyttar!
    Kraaaaam
    K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...