torsdag 14 oktober 2010

Tiden rinner iväg

Liam har hunnit bli 5 1/2 månad!! Vart tar tiden vägen?
Han har börjat med smakportioner, potatis är gottans, morötter är blaha, broccoli är mums. Banan är gott, banangröt funkar finfint. Men godast tycker nog Boss att det är. Han sitter nedanför stolen som en liten ängel som mer än gärna tvättar både händer o ansikte, eller var nu maten hamnar...

Det sägs att efter 6 mån är inte bröstmjölken tillräcklig, vad ger man istället?? Dum fråga kanske, men måste ju fråga. Ja menar så att han får i sig tillräckligt med mat.

Vintern närmar sig alldeles för fort. När jag var och handlade på maxi idag så började de plocka upp julsaker...deppande!! Julstämningen hinner liksom både komma och försvinna innan jultomten knackar på dörren.
Med vinter så kommer snö och kyla, vinterkläder ska inhandlas. Men vad?

Ska man köpa en overall eller en åkpåse? Om jag ska köpa en overall, vilken storlek isåfall? För jag vill inte behöva köpa 2 overaller under en vinter... Han blir 6 mån den 6 nov, han har för tillfället strl 68 men använder mer o mer strl 74. Hjälp mig!!

Please help me!!

2 kommentarer:

  1. Börjar man sluta amma,så kan man gå över till välling.
    satsa på en overall i 74, försök hitta bättre begagnad av vänner eller så, så blir det inte så dyrt.

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...