måndag 29 november 2010

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera, Liam har legat i feber förra veckan, bara skrikit och jag har sovit sämre än vanligt. Så pga det har jag liksom inte prioterat bloggen eller internet över huvudtaget. Men detta var ju bara några dagar, inte en hel vecka. Min andra bortförklaring är att vi eller rättare sagt jag håller på å packar. Flytten går ju av stapeln på fredag :D.
Så tiden till nätet finns liksom inte. Men just nu har jag inga kartonger att packa i så passar på att skriva att jag lever iallafall.

Så vad har hänt veckan som gått utöver packning o feber.
Liam satte sig själv i torsdags eller var det onsdag? Nä det var visst i fredags. I lördags när jag pratade med min älskade bror i telefonen utbrister Liam "Mamma" hihi jösses vad glad jag blev. Att det sedan kom att visa sig bara vara en tillfällighet var en annan sak. Men mamma sa han och detta kändes varmt i mitt hjärta.
Igår när jag lagt han i hans säng (har hissat ner botten för längesen, men haft grinden nere) så reste han sig upp! Så jag tänkte att jag ska vara smart o så höjde jag upp grinden. La honom i sängen, sa godnatt, stoppade om honom och la mig i sängen brevid. Tittar upp för tidningen och gissa...han står upp igen. Detta roade han sig med ett tag tills jag tog upp honom å la honom bredvid mig. Ja jag vet ska sluta med det, men la över honom i sängen strax innan han somnade

Nu får jag finbesök, ska vara lite social.
Kram

1 kommentar:

  1. Förstår att ni har fullt upp! Ni packar, flyttar, städar och snart har ni ett barn som springer iväg.. Han verkar ju redan ha smitit genom att åla sig in under soffor etc. Det blir barngrindar överallt... ;) Hoppas flytten går smidigt. Ser fram emot bilder.
    Kram
    K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...