onsdag 11 maj 2011

Nya tag

Idag känns allt mycket bättre, slutat måla fan på väggen och är tacksam för det jag har. Insett att livet inte är rättvist, men i slutändan borde något gott hända. Jag, liksom många andra, har gått igenom så mycket här livet, men ändå landat på fötterna när prövningarna avklarats. Detta har gjort mig till en stark person. Vem vet, kanske var alla prövningar avsetta för att ge mig styrka för att klara detta, eller så väntar något värre. Men så ska jag inte tänka.

Många underbara sms, kommentarer, telefonsamtal har fått mig på bra humör. Tack alla underbara ni. Min älskade bror ringde idag och sa en väldigt bra sak som Elin hade sagt till honom. Om man är ledsen/deprimerad osv. Så le, för då börjar du må bra. Fake it and You will make it. Så sant!!

Nä ska fortsätta söka jobb, hittills bara 2 halva napp, 2 avslag. Gått vidare i en process, den andra avslag visserligen men de vill behålla mina papper o ansökan för framtida behov, så lite hopp finns det.

Ha det gott alla underbara.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...