tisdag 6 oktober 2009

Först av allt...

Vill jag tacka för era fina kommentarer. Det värmer i mitt hjärta. Till Ulli vill jag passa på att säga Grattis! Såg bilder på ert underverk, sååå himla sööt! Så glad för eran skull, Jag hopppas jag får må lika bra som du!! Och till Annelie, kul att du vill kommentera, jätte kul att få respons från er läsare. Jag mår faktiskt bra, bara extremt trött. Men nå illamående är jag inte o de e jag glad för

Igår var vi o skrev in oss. Jösses va många frågor man skulle svara på, mycket som man ska fundera på. Plötsligt blev allt verkligt och man börjar fundera på både det ena o det andra. Vi är beräknade till den 12 maj 2010.
Mycket kan hända under tiden så jag försöker inte tänka för långt fram.

Nä nu ska jag fortsätta ta hand om köket.
Kram

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig Alex, jag hoppas att du vet de, du betyder för mycket.
    Vill bara tack dig, tacka för att jag ska bli fater, Ni fixar detta galant, lyssna bara på varandra, respektera varandra å ta varandra aldrig för givet!
    Tack för att du funnits i mitt liv såååååååååå länge.
    Love U <3

    Puss Faster Mita

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...