torsdag 22 oktober 2009

Imorse...

vaknade jag av att nån elak människa hade lagt brännmaneter i sängen. Sen har de j*vlarna krypit in i örat, bränt mig litegrann långt inne i örat, som om inte det räckte så stoppade de ner sina tenklar i halsen o bränt mig så in i bomen att inte ens en isbit kunde lindra den brännande smärtan.
Det verkar som om jag drabbats av årets envisaste, långdragna och djävul-lusiska intervallgående förkylning som finns. Känns som man aldrig kommer att bli frisk...
Inte nog med brännmaneterna så har nån pillat upp en visselpipa i näsan åt mig, för jag visslar för fullt när jag andas med näsan, vilket i sin tur driver omgivningen till galenskap. Så nu sitter jah och övar på att vissla Idas sommarvisa med näsan... Återkommer om resultatet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...