fredag 13 november 2009

Dagens ärlighet...

Idag när vi hämtade kidzen på fritids, tittar Simon på mig och säger: Nu syns det att du är gravid, för du börjar bli tjock!! Hahaha, då vi berättade för barnen att de ska få ett syskon, tittade Simon på mig, skakade på huvudet och sa att vi bara lurades för jag var inte tjock och det var man minsann om man var gravid. Haha de är bara för söta.

Imorgon blir det att gå upp tidigt och göra risgrynsgröt, äta en ordentligt frukost, ut med dogsen så de får dampa av sig och sen där det iväg till Älvdalen. Det är nämligen Linus första bortamatch i hockey. Så Liza, om du är ledig så masa dig te ishallen så vi kan tjöta lite ;). Åker från Orsa kl 11, så matchen lär la börja runt 12 tippar ja på.

Idag var vi ner på stan och passade på att besöka Kattis i hennes nyöppnade butik Toddler. En jätte fin barnbutik och hon verkar vara som klippt o skuret för jobbet. Passar alldeles perfekt att hon öppnade den nu, då behöver vi inte åka till falun/borlänge för att köpa barngrejer utan sponsrar henne istället.

Nä nu ska jag ta o knoppa så jag orkar med morgondagen

Kram

3 kommentarer:

  1. Då vill vi se en bild från lördagens händelser. :)
    Hälsa Liz om du ser henne :))
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Heej!! Tack för tipsen!! :)
    Hur mår du??
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Haha för barn, dom säger ju så roliga saker! Kul att det börjar synas iaf. Hoppas att du mår bra i graviditeten!
    Kram/ Ulrika

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...