torsdag 26 november 2009

Man ska inte snacka skit...

men jag måste bara berätta... Känsliga läsare varnas!!

Idag på jobbet har ena toaletten krånglat, det har liksom inte gått att spola så bra. Ingen av oss tänkte så mycket på det, förutom att vi nämde det för varandra.
Nån timme senare går en chefens fru ner i källaren för att hämta julpynt från lagret och kliver rakt ner i en sjö. En sjö av avloppsvatten!! I samma veva spolar någon från toaletten ovanför och vatten bubblar upp ur toalettstolen i källaren.
Ropar på ena chefen som kommer med den kloka slutsatsen att det var att det är stopp någonstans. Så han drar på sig handskar o börjar rensa avloppet. Sen kommer han upp, ganska sur och säger: Jag anklagar ingen, men man spolar inte ner vad som helst i toaletten. Jag & A tittar på varandra. Sen visar det sig att "nån" har spolat ner tamponger i toaletten. Hmm gissa vem, vi är 4 kvinnor på jobbet. Jag är gravid, två av de andra är så gamla så tamponger finns inte på deras inköpslista. Kvar finns den som chefen borde ha sagt det till...nämligen sin fru!!
Hon städade o han rensade....
det enda jag har att säga är: KARMA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...