onsdag 11 november 2009

That´s ME!!

Imorse vaknade jag och flera hundra känslor rasade genom kroppen, visste inte om jag ville skratta, gråta eller skrika. Inte nog med det så kände jag mig enormt lönnfet. Inte gravid rund, utan verkligen jag-skulle-inte-ha-ätit-den-där-pizzan-chipspåsen-den-enormt-goda-lösviktsgodis-blandningen-igår-tjock. Tog verkligen uttrycket "jag vaknade på fel sida" till en helt annan dimension (säger man så?!). Ville inte alls lämna sängen. Kändes som om jag skulle göra världen en tjänst om jag stannade kvar i sängen. För vem vill möta en lönnfet ömsom skrattandes, gråtandes och svärandes hormonstinn gravid tjej, som rastar två hundar (som denna morgon lider av förstoppning i öronen) tidigt en morgon på sin färd till skola eller jobbet?
Inte jag iallafall...men det slapp jag ju, för detta monster är ju jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...