söndag 3 juli 2011

Deon from hell

När jag imorse efter en uppfriskande dusch, för glatta livet, rullade deon under armarna, så följer skinnet med kulan in i själva deon och nyper mig rejält, inte en gång utan 3 gånger. Ont så in i bomben kan jag tala om att det gjorde. Skrattade gott åt min egen klantighet, klär på mig en ny tröja och glömmer bort incidenten ett tag, tills mormor lyfter på min arm och talar om att jag har några röda fläckar på tröjan. Skrattandes börjar jag berätta vad som hänt och att det är blodfläckar efter min mördar-deo.

1 kommentar:

  1. Man får väl tåla lite för skönhetens skull?? :))
    /Kram K -tillbaka efter en härlig semester i Linköping/Skara och nu en vecka i norr :)
    (bilder kommer sen)

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...