tisdag 19 juli 2011

Snart...

Inom en snar framtid slår jag upp dörrarna för min hemsida. Den ligger redan ute men är under uppbyggnad så jag tänker inte ger er någon tjuvkikning. Men kan tala om att det inte alls blev som jag trodde, layouten är inte den jag jobbat med, tråkigt nog, men det kommer kanske i framtiden. Tänkte ha namnet Design by Lexxi, för att återkoppla till bloggen. Men namnet blev ändrat, likt en svamp ploppade namnet upp en dag, funderade länge om det var ett bra namn eller inte. Försökte komma på andra men det gav inte med sig så då blev det det namnet.


Kommer skriva här när jag öppnat upp den för allmänheten.

Vill ni se den innan alla andra, lämna en kommentar, glöm inte att skriva mailadressen i kommentarsfältet så mailar jag er adressen så ni hinner se den innan alla andra.

1 kommentar:

  1. Ska bli intressant å se vad du hittat på :)
    Hoppas allt är bra!
    Kram jenny
    eriksson_andersson@hotmail.com

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...