söndag 17 juli 2011

Tassimo T20 - en underbar maskin

Som ni kanske redan vet så är jag en Buzzador, och den senaste kampanjen jag jag kom med i var att få äran att få hem denna stiliga kapselmaskin inkl 6 paket m T-disc plus ett presentkort på 200 kr att handla tillbehör till Tassimo.

Dryckerna som bryggs, som tex marabou choklad dryck, latte macchiato, expresso, gevailia dark mfl är helt gudomliga och aromen är ljuv. Min favorit so far är Tassimos Marabou, en varm chokladdryck med ett härligt skum.
Man blir rätt så bortskämd med en Tassimo, varje kopp är så färsk, inte alls som kaffet i vanlig bryggare som i botten av burken tappar sin arom och doft.

Jag tycker så mycket om att vara en buzzador så jag tycker att ni ska gå med. Gör det här
Om ni ombeds att fylla i vem som värvade er så skriv in mitt användarnamn som är gainja.

Nu ska jag njuta av en varm kopp choklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...