onsdag 27 juli 2011

Dagarna räcker inte till...

Tiden springer iväg och jag kan inte hejda den. Dagarna är fyllda av småbarnskaos och allt som ska hinnas med. Vedkörning, gräsröjning, tömma o rengöra brunnen, städa, tvätta, äta, byta bajsblöja, försöka få i mat i en matvägrande 1-åring, skura väggar rena från mat efter varje måltid, laga mat, klia myggbett, lite klantigheter, blond moments klaga på regn, söka jobb, lite modellande, lite party, träffa vänner, umgås med min bror som under 2 veckor agerar min bitch. Snäll syrra man är va, hit kommer min bror för att under sin semester umgås å så sätter jag honom i arbete. Men tack min underbara bror för all din hjälp!!
Bjuder på lite bilder...
Liam på språng i fäboden
Hjälper till och röjer
Mattias first aid kit för en lyckad dejt
Liam lånar storebrors keps
Modell för en dag
Jag & Kattis var modell för en dag
Vedkörning kombinerades av kantarellplockning. Denna utsikt bjöds alla trafiker på när de passerade oss på väg upp mot fäbodarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...