onsdag 27 juli 2011

Kreativitet

Samtidigt som jag känner att kreativiteten flödar, flera tavlor som jag påbörjat,men ändå så finns inte orken att sätta mig ner och måla klart tavlorna.
Lärt mig att det inte är någon idé o sätta sig ner o måla då, för det blir inge bra.
Men slänger in några bilder på det senaste

När mamma/mormor fyllde år gjorde jag ett fotoalbum till henne, hittade dock inget passande album, så jag köpte ett lime färgat album som jag sedan skrev "grandmothers are just antigue little girls" på framsidan.
Mihmet credo - jag tror på mig själv
den senaste tavlan jag gjort klart. Väldigt svårt att få ett bra kort för den skiftar så otroligt mycket i färg beroende på hur ljuset faller på den och vart man står
I det vita fältet har jag skrivit med silverpenna och detta gör att texten ibland inte syns
beroende på hur ljusets faller på tavlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...