fredag 23 april 2010

Fredag

Tänk att man skulle få en solig dag på sin dag, ja insåg imorse att jag fyller år idag... Ja vad ska man säga, ytterligare ett år har gått och man har fortfarande inte rest runt i världen, inte fått sitt drömjobb men däremot så väntas en underbar och efterlängtad upplevelse.
Hittills har 3 st av mina närmaste har sagt att jag ska tillbringa födelsedagen på BB, eller íaf hamna där under helgen. Hoppas, hoppas, hoppas...för finare present kan man la inte få!

Får allt mer sammandragningar, kraftigare och oftare. Igår funderade jag på om jag blivit inkontient eller om det bara är fostervatten som sipprar...får prata med BM på tis. Men tror ju absolut att det är det sistnämnda. Bildas det fortfarande nytt fostervatten eller kommer bebben att bli torrlagd??

Det går inte en dag som jag tänker på när vattnet går. För jag vill inte att vattnet ska gå i sängen, finns ingen möjlighet att kunna tvätta upp bäddmadrassen så nu ligger jag på 3 st liggunderlägg.
I soffan vill jag inte heller att det ska gå, för den är av ljus mocca och det skulle bli såå fula fläckar. På golvet vill jag inte att det ska gå, för jag är för lat för att orka torka upp det, fast å andra sidan så når jag inte ner till golvet igen. I bilen får det inte gå för det kostar för mycket med recondning.
OM vattnet går inne i en affär så skulle jag skämmas ihjäl.
Så det bästa är om vattnet går inne på BB, men jag antar att jag kommer be om ursäkt där med...

Under lördagen eller söndagen lovar jag att jag ska lägga in före- och efterbilder på min inredningsporjekt, om jag inte är på BB vill säga.
Är klar för denna gången.
Så nu lovar jag er kära vänner att ta det lugnt, för ska jag vara ärlig så är jag tömd på energi. Men vill inte heller påbörja nå nytt projekt nu på slutet. För vem vill komma hem från BB och se att man har en massa jobb som väntar???

Mormor är här nu och hjälper mig. Hon har hjälpt mig att tvätta upp all tvätt, så nu är det nästan tomt, bara nån enstaka tröja. Sååå skönt.

1 kommentar:

  1. Åh men vad spännande..hoppas det är på G...ni kanske är på BB nu?? :)
    Grattis i efterskott!! Lycka till när det är dags! Kramar!!

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...