lördag 3 april 2010

Dove Visible Care

Som Buzzador har jag fått tillfälle att testa Doves nya duschcrème VisibleCare.
Jag har testat den och jag gillar det otroligt mycket. Måste säga att det är en bra
produkt. Dove VisibleCare doftar gott, ger ett tjockt och underbart lödder och den
är även dryg. Som gravid har man inte speciellt fin hy, inte då jag iaf men efter att ha använt denna i några veckor känns huden inte heller torr eller fnasig, utan blir faktiskt lenare allt eftersom jag använder den.
Det kan vara svårt att tro att en duschcrème kan lämna synlig skillnad på din hud, framför allt då det bara känns som om tvålen rinner av en och ner i avloppet.

Nya Dove VisibleCare med Nutrium Moisture är den enda duschcrèmen som
innehåller Nutrium Moisture, en patenterad teknologi som enligt konsumenttest ger dig vackrare hud efter bara 3 veckors användning

Nutrium Moisture är ett genombrott på duschtvålsmarknaden då det är en unik kombination av skonsam rengöring och återfuktare som är identiska med hudens naturliga ämnen. Dove VisibleCare innehåller betydligt mer av hudens naturliga återfuktare än vanliga duschtvålar. Du kommer att se skillnaden; från sättet den löddrar i duschen till hur huden successivt får en bättre lyster och spänst.

De som köper duschcrèmen ska inte bli besvikna. Jag är inne på min andra flaska och alla som jag har buzzat har bara haft positiva kommentarer om den.

Den kostar ca 27 kr och finns i dagligvaruhandeln, Åhléns, Kicks och H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...