onsdag 14 april 2010

Magbilder v 37

Som utlovat kommer 2 mag bilder!! Tänk att det bara är 3 veckor kvar (om jag inte går över tiden vill säga). Dags att packa BB-väskan tror jag:)


Nu när det inte är så långt kvar till den 10 maj, vad tror ni att det är för kön??

Idag kom K förbi och gjorde ett repotage om mig och om hur det är att vänta första barnet. Såå kul att träffas och prata om graviditet, förlossning mm och allt annat. Sorry för mitt extremt starka kaffe, virrpanna som jag är :P. Tusen tack för munkarna-supergoda!!
Hoppas att vi kan träffas snart igen, för det var såå trevligt. Tack för tipsen inför förlossning och hur man kan "sätta igång" värkarna. Så jisses vad det ska masseras när det närmar sig beräknad födelse haha!!
Kram

4 kommentarer:

  1. Nu hoppas vi att bebisen kommer som den ska :D och ja längtar till och träffa er och bebben hoppas ja hinner hem innan förlossningen så ja hinenr träffa er lite innan och då ska banne me min fot vara bra ;)
    jag tror att de är en tjej de känns så så nu hoppas vi på de ;)Hoppas allt är bra me er tänker på
    er! Kramar

    SvaraRadera
  2. Heeeej Va roligt att du hitade till min blogg :) Skoj att du oxå ska ha barn, än har våran lilla inte kommit ut!
    Har du facebook, vore skoj så kan vi lättare prata :)
    Lycka till, kanske ses på BB :)
    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det va verkligen jättekul att ses igen! Vi kan väl försöka dejta nån gång mellan varven? :)
    Tack för kaffet. Jag vaknade till ska du veta, inget slöande efter dom kopparna ;))
    KRAM!!
    K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...