onsdag 9 februari 2011

I klantighetens tecken

Liam har iallafall en skälig förklaring till varför han är blå i ansiktet. Han reste sig upp och skulle ta ett steg, men det blev fritt fall och innan jag hann med så slog han i huvudet i soffbordet vilket resulterade i blåmärke som går från mungipan och uppåt. Tänderna sitter där de ska och jag har pratat med BVC så det finns inskrivet ifall det skulle bli något med framtida tänder.


Men när det gäller mig så kan jag inte komma på någon rimlig förklaring, otursförföljd å klantig kanske man kan säga.
Blåmärket på hakan fick jag också av samma bord som gav Liam blåmärket. Men jag håller inte på att lära mig att gå. Jag skulle sätta mig i soffan, misslyckades totalt och parkerade rumpan på golvet och hakan slog i bordet. Dags att skaffa parkeringshjälp tror jag.

Ögonbrynet försvann i all hast när jag skulle plocka dem i farten innan jag skulle åka iväg. Som vanligt kommer jag på detta i sista sekund. Eftersom jag inte hittar pincetten så tar jag rakhyveln. Första brynet går bra, sen fladdrar tankarna iväg och vips så står jag där med rakhyvel i handen och ett ögonbryn fattigare.


Hur har er dag varit??

2 kommentarer:

  1. Hej! Såg dina fina doptavlor i ett annat inlägg. Fina! Funderar själv på att göra en. Vilket program har du använt?

    MVH
    Katia

    SvaraRadera
  2. Hej Katia! Tusen tack! Jag använder mig utav Photoshop CS3.

    Mvh Alexandra

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...