fredag 11 februari 2011

Tappat motivationen

På grund av rådande omständigheter har jag och golvmoppen blivit alldeles för tajta vänner. Varje dag tar vi en sväng om, men likt förbannat ser det ut som f*n några timmar senare.
Igår drog jag in hundarna i duschen, det Bosse lämnade efter sig i golvbrunnen hade räckt till att göra en päls åt en chihuhua. Diez tappar dock inte lika mycket päls, det är tur det för det räcker gott o väl med en. Så imorse innan den traditionsenliga städningen borstade jag av Bosse med "skrapan" och fick ut ytterligare en päls så nu finns det två ifall någon behöver värma sig.

Dagens städmotivation är som bortblåst, tappade den någonstans mellan frukostbordet och grovköket. Finner den inte, så istället rullade jag och Liam runt på golvet och låter kläderna samla åt sig alla hundhår. När jag inte kommer in i hörnen så rycker Liam ut till undsättning och rullar runt i hörnen. Vi tävlar om vem som får en allergichock först...
Kanske ska filma det hela, lägga ut det på nätet så får ni satsa pengar på vem av oss som först får en chock. Så kanske man kan tjäna sig en slant eller två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...