onsdag 16 februari 2011

Min blogg

Jag skriver här för att jag tycker om att skriva, mår bra av att skriva.
Skriver för att bli av m lite tankar så jag kan få plats med fler.
Men tydligen gillas inte detta av någon eller några, så till er vill jag bara säga att ni kan sluta läsa om ni stör er på innehållet. Eller är det nyfikenheten som får er att vara kvar?
För jag skriver om det jag vill skriva och tänker inte ändra på något. För som ni vet mår man mycket bättre av att skriva av sig.
Jag tänker inte heller smutskasta någon eller sprida falska rykten.
Det jag skriver här är som sagt MINA TANKAR, mina funderingar, ingenting annat...bortsett från de gånger jag har en gästbloggare vill säga.

Min blogg, mina ord, mina åsikter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...